Beograd, 22. 8. 2024. – Kompanija dm drogerie markt realizovala je donacije u vidu neophodne robe ustanovama i organizacijama kojima je pomoć najpotrebnija, čime nastavlja svoju dugogodišnju posvećenost i podršku socijalno ugroženim kategorijama. Vođeni mišlju da je kvalitetno odrastanje dece jedan od koraka ka boljoj budućnosti za sve nas, dm kroz različite vidove pomoći kontinuirano podržava i kategoriju socijalno ugroženih porodica i dece.
Ovoga puta, dm je robnu donaciju u iznosu od gotovo 800 hiljada dinara uputio Institutu za majku i dete, dok je za udruženje Anđeli severa, koje pomaže socijalno ugroženim porodicama, kao i osobama sa invaliditetom i smetnjama u razvoju, u februaru i julu izdvojio dve donacije ukupne vrednosti od 517 hiljada dinara. Crvenom krstu Srbije, sa kojim dm ostvaruje saradnju dugi niz godina, donirana je hrana za bebe dm babylove robne marke, u vrednosti većoj od 840 hiljada dinara. Inače, babylove dm robna marka, sa svojim širokim asortimanom proizvoda u potpunosti je prilagođena potrebama trudnica, mališana koji su tek pristigli na svet i njihovih roditelja, bilo da su u pitanju proizvodi za negu ili ishrana.
Kao vodeći drogerijski lanac koji ove godine obeležava 20 godina poslovanja u Srbiji, dm se fokusira na brigu o najmlađima i njihovim roditeljima, zbog čega među mnogima od njih važi za omiljeno mesto kupovine.
„Društveni angažman oduvek je zauzimao visoko mesto na lestvici dm vrednosti. Kompanija dm se konstantno trudi da zajednici uzvrati na dugogodišnjem poverenju tako što pokrećemo brojne humanitarne akcije i društveno odgovorne projekte kroz koje doprinosimo konkretnim promenama. Svakodnevno nas pokreću osmesi svih ljudi kojima pomažemo, kao i svih roditelja kojima je izbor upravo naš asortiman”, izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.
Veliki broj društveno odgovornih aktivnosti, kao što su donacije povodom otvaranja novih i preuređivanja postojećih dm drogerija ili donacija Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije u okviru kampanje Giving Friday, projekat Zasadi drvo i drugi, učvrstili su poziciju dm-a kao jedne od najangažovanijih kompanija u zemlji.
Kompanija dm drogerie markt, pionir brojnih humanitarnih inicijativa, ostaje dosledna cilju da svakodnevno doprinosi zajednici, trudeći se da služi kao primer stabilnog poslovanja i društveno odgovornog delovanja.
Zahvaljujući jedinstvenoj inicijativi Giving Friday, kao i brojnim društveno odgovornim aktivnostima sprovedenim u prethodnoj godini, kompanija dm drogerie markt osvojila je prestižno priznanje „Dobročinitelj”. Ova nagrada dodeljena je u okviru javnog konkursa koji organizuje udruženje „Moja Srbija”, u partnerstvu sa „Centrom potrošača Srbije”, za društveno odgovorne aktivnosti sprovedene u prethodne tri godine.
Projekat Giving Friday, pokrenut 2019. godine pod sloganom „Giving is the new black”, postao je simbolični praznik dobročinstva i solidarnosti. Baš na Crni petak, dan koji simbolizuje konzumerizam, dm umesto popusta i akcija izdvaja u humanitarne svrhe pet odsto od svog ukupnog dnevnog prometa. Poslednje četiri godine ova sredstva izdvajaju se za prikupljanje obroka namenjenih korisnicima Narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije, a kompanija je na ovaj način obezbedila ukupno oko 122 tone namirnica za naše najugroženije sugrađane. Osim ove inicijative, vodeći drogerijski lanac nosilac je značajnog priznanja „Dobročinitelj” i zbog mnogih uspešnih aktivnosti realizovanih s ciljem da se doprinese zajedinici, okolini i zdravstvenom sistemu. Samo neke od njih su kampanje „Žensko zdravlje“, „Movembar“ i „Zasadi drvo“, uz donacije upućene Institutu za zdravstvenu zaštitu majke i deteta Srbije „Dr Vukan Čupić“, sigurnim kućama, Nurdoru, UNICEF-u, školama i vrtićima u Beogradu, brojnim azilima i udruženjima za zaštitu životinja.
„Mi u dm-u verujemo da se solidarnost gradi na temeljima zajedništva. Smatramo i da je naša dužnost da ukažemo na izazove s kojima se svakodnevno susreću mnogi naši građani, bilo da je reč o najmlađim ili najstarijim, socijalno ili zdravstveno ugroženim pojedincima i grupama. Zato su mnoge naše kampanje i aktivnosti ciljano usmerene ka dobrobiti zajednice, kako bismo na konkretne načine pružili doprinos kad god je to moguće, a posebno nam je drago što su ih prepoznali naša stručna javnost i brojni tržišni akteri. To nam je dodatni ’vetar u leđa’ da nastavimo da inspirišemo i druge da se okrenu društveno odgovornom poslovanju u što većoj meri“, rekla je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.
U periodu kada proslavlja dve decenije poslovanja u Srbiji, drogerijski lanac dm drogerie markt aktivno nastavlja da pruža podršku zajednici, s akcentom na osnaživanje žena i socijalno najugroženijih grupa. Godina jubileja krenula je u znaku sniženih cena menstrualnih proizvoda robne marke Jessa, budući da je kompanija pokrenula snažnu kampanju koja ima za cilj borbu protiv menstrualnog siromaštva. Uz kontinuirane aktivnosti posvećene ženskom zdravlju, kompanija dm je u našoj zemlji drugu godinu zaredom pokrenula i konkurs u okviru kog će podržati projekte posvećene unapređenju fizičkog, mentalnog i menstrualnog zdravlja žena, ovog puta pod nazivom „{ZAJEDNO} jedni za druge!“