Kompanija dm pomera granice odgovornog poslovanja: U 2022. godini donirala preko 33 miliona dinara

Beograd, 22. decembar 2022 – Brojne humane aktivnosti i akcije, kao i podrška raznim organizacijama i društvenim grupama obeležili su još jednu godinu poslovanja kompanije dm drogerie markt. Drogerijski lanac koji važi za jednu od društveno najangažovanijih kompanija u zemlji ovu godinu završava rekordnim donacijama u ukupnom iznosu od 33,23 miliona dinara čime je nadmašena prošlogodišnja suma od 29,14 miliona dinara izdvojenih za podršku zajednici.

Nakon uspešnih finansijskih rezultata, iz kompanije dm sumiraju i svoju poslovnu filozofiju, koja je postala zaštitni znak dm drogerija.

„Verujemo da lanac dm godinama opravdava titulu jednog od najodgovornijih tržišnih subjekata, a kada takav epitet često čujete i od vaših kupaca, znate da ste odabrali pravi put. Kompanija dm proslavila je ove godine punoletstvo i ponosni smo na to što smo svaki svoj poslovni poduhvat sproveli savesno, imajući u vidu senzibilitet zajednice u kojoj poslujemo i živimo. Osećamo dužnost, ali i zadovoljstvo, da našu poziciju koristimo za izgradnju zdravijeg i srećnijeg okruženja i budemo pokretači pozitivnih promena u društvu, ističe Vesna Stojanović, direktorka dm Srbija i Severna Makedonija.

Podrška zdravstvu kao ulaganje za bolje sutra
Najveći deo donacija kompanija dm izdvojila je za podršku zdravstvu, te je tokom 2022. u ovoj oblasti donirala sredstva u iznosu od 19,87 miliona dinara. Među tim donacijama izdvaja se 14,43 miliona dinara koje je dm uručio Ginekološko-akušerskoj klinici Narodni front. Ovim korakom znatno je unapređena neonatalna služba jednog od najvećih porodilišta u Srbiji.
Tokom novembra, u kampanji Movember, kojom se tradicionalno skreće pažnja na prevenciju i brigu o muškom zdravlju, usmereno je više od 1,74 miliona dinara zdravstvu za nabavku neophodne opreme.

Humanitarne aktivnosti u svakom poslovnom poduhvatu

U protekloj godini u akciji Humanitarni sat, prilikom svakog otvaranja novih i preuređenja postojećih drogerija, prikupljeno je više od sedam miliona dinara, koje je dm u vidu robe i prateće opreme donirao raznim zdravstvenim i obrazovnim ustanovama.
Tradicionalno, umesto ponude popusta na Crni petak, kompanija dm inicijativom Giving Friday u humanitarne svrhe odvaja pet odsto od celokupnog prometa ostvarenog tog dana. Ove godine je četiri miliona dinara namenjeno Narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

Uvek vođeni idejom da žene zaista mogu sve

Kompanija dm dugi niz godina zalaže se za zdravlje, osnaživanje i integritet žene, te je kao prirodan sled došla podrška dm Ženskoj trci u organizaciji Beogradskog maratona.
Uz to, kompanija je u protekloj godini sigurnim kućama donirala robna sredstva u vrednosti od 990.000 dinara s ciljem da pruži podršku posebno osetljivim kategorijama stanovništva.

Podrška najširoj zajednici

Brojnim donacijama obrazovnim ustanovama, više od 2,13 miliona dinara usmereno je osnovnim i srednjim školama, dok je domovima za nezbrinutu decu i centrima socijalne zaštite usmereno preko 3,19 miliona dinara. Osim toga, ostalim donacijama u ukupnoj vrednosti od 2,7 miliona dinara raznim udruženjima širom Srbije, kompanija dm pokazala je širinu svog društveno odgovornog pristupa.

Briga o životinjama

Da vode računa o čitavoj zajednici i svima kojima je pomoć potrebna, dm drogerije iz godine u godinu pokazuju i preko pomoći usmerene na brigu o životinjama. Tako je dm ove godine azilima i udruženjima za zaštitu životinja donirao robna sredstva u iznosu od 340.000 dinara.

Pioniri zelenog poslovanja

Odgovornost za bolju budućnost svih nas dm posebno izražava ekološkim principima u okviru svog asortimana, ali i brojnim akcijama od kojih je najpoznatija inicijativa Zasadi drvo zahvaljujući kojoj je Srbija od početka akcije 2019. godine bogatija za više od 350.000 sadnica. Pokretači najveće akcije pošumljavanja u našoj zemlji, dm drogerije i Adria Media Group zajedno s institucionalnim partnerima, svoju inicijativu nastaviće i naredne godine, tokom koje je planirana sadnja još 250.000 sadnica širom Srbije.

Pomeranje granica odgovornog poslovanja

Kao pokretač brojnih humanitarnih akcija i kampanja s dugoročnim ciljevima, drogerijski lanac dm svakodnevno doprinosi zajednici, služeći kao primer dobrog poslovanja i društveno odgovornog delovanja. Kako bi nastavili da svet čine boljim mestom za život, iz dm-a poručuju da će se i dalje truditi da motivišu i ohrabre pojedince i druge kompanije da na svaki način učestvuju u borbi za kvalitetniju budućnost svih nas i generacija koje dolaze.
„Predškolska ustanova „Sofija Ristić“ prepoznata je po dugoj tradiciji. Proširivanjem kapaciteta, dobiće novi sjaj i sve što je potrebno kako bi se najmlađima pružili idealni uslovi za rast i razvoj u podsticajnom okruženju za učenje. Novak Đoković Fondacija uvek stavlja dobrobit deteta u prvi plan, što na duže staze podrazumeva poboljšanje kvaliteta života čitave zajednice. Radujemo se što ćemo divnim domaćinima iz Topole i njihovoj deci svakodnevnicu učiniti još lepšom – i zahvaljujemo se Opštini i donatorima na odličnoj saradnji“, izjavila je Jelena Đoković, globalna direktorka Novak Đoković Fondacije.

Zajedničkim snagama za mališane


Kompanija dm na veliko zadovoljstvo ostvarila je značajno prijateljstvo i sklopila saradnju sa Novak Đoković fondacijom.
Direktorka dm kompanije za Srbiju i Severnu Makedoniju, Aleksandra Olivera Korichi i nacionalna direktorka Novak Đoković fondacije, Maja Kremić potpisale ugovor o saradnji.

Tom prilikom, sklopljen je dogovor i o prvim zajedničkim koracima dveju kompanija u vidu izgradnje vrtića u Topoli i Velikom Popoviću!


„Društveno odgovornim angažovanjem trudimo se da svakodnevno pomažemo zajednici u kojoj poslujemo. Izuzetna nam je čast što smo deo plemenite misije naših prijatelja iz Fondacije Novak Đoković. Zajedničkom posvećenošću želimo da osiguramo najmlađima kvalitetno odrastanje i detinjstvo u vrtićima, i time unapredimo njihov razvoj i obrazovanje. Osmesi mališana i zaposlenih iz vrtića “Leptirić”, zajedno sa osećajem ispunjenosti koji nas prati, ukazuju da smo uradili pravu stvar. Ovakve investicije i događaji nam daju još veću motivaciju da se trudimo i dodatno unapređujemo svoje okruženje i budemo podrška onda kada je to potrebno!”, rekla je Jelisaveta Obradović, menadžerka ljudskih resursa u kompaniji dm.

Osmi mart u znaku donacija kompanije dm:
„Odabrali smo baš ovaj dan da pružimo podršku našim heroinama“

Beograd, 8. mart 2022 – Kompanija dm drogerie markt tradicionalno je na Osmi mart, najveći praznik žena, donirala robu u vrednosti od 700.000 dinara sigurnim kućama širom Vojvodine. Uz to, drogerijski lanac je i ove godine obradovao poklonima humane dame koje doniraju krv.

Povodom najvećeg praznika žena, dm Srbija uputila je donaciju štićenicama sigurnih kuća iz Novog Sada, Pančeva, Sremske Mitrovice, Sombora i Zrenjanina, i na taj način im pokazala da nisu same u svojoj borbi.

Kompanija dm nastavlja sa realizovanjem društveno odgovornih projekata s glavnim ciljem da poboljša kvalitet života kako žena tako i svih drugih grupa u zajednici u kojoj posluje. Naime, uz kontinuirani rast, dm beleži i rekordne donacije budući da je samo tokom prošle godine donirao 33,2 miliona dinara u novcu i robi, potvrđujući epitet jedne od društveno najangažovanijih kompanija u zemlji.
Top