Vodeći se sloganom „Tu sam čovek“ , dm konstantno podržava različite socijalne ustanove, kao i projekte za dobrobit zajednice.
2014 godine smo, nažalost, imali prilike da osetimo koliko priroda ume da bude nepredvidiva i susreli smo se sa do tada nezapamćenim poplavama koje su pogodile našu zemlju. Priroda se nije mogla obuzdati, ali se dm drogerie markt, kao društveno odgovorna kompanija, potrudila da pomogne ublažavanju posledica. Shodno tome, usmerili smo značajne direktne donacije robe ugroženom stanovništvu u iznosu od preko 21 milion RSD. Uz pomoć kolega iz drugih zemalja, omogućili smo da se zaposlenima u dm-u u Srbiji, koji su pretrpeli posledice poplava, takođe pravovremeno uputi pomoć i omogući normalizacija života.
Od sredine jula do kraja septembra 2014, najugroženijim domaćinstvima u Srbiji donirali smo ukupno 3574 paketa i 50 paleta sa robom našeg asortimana - sa hranom, sredstvima za ličnu higijenu, čišćenje doma, kao i bebi pakete sa pelenama i proizvodima za negu beba.
Kako bismo bili sigurni da pomoć ide u prave ruke, humanitarne pakete smo uručivali lično, od vrata do vrata ili direktno - iz naših kamiona. Tom prilikom naišli smo na izuzetno pozitivne komentare i reči iskrene zahvalnosti meštana, između ostalog i zbog neposrednog kontakta koji smo ostvarili sa njima prilikom uručivanja.
U okviru kampanje „Deca sunca“, dm od 2014. godine organizuje druženje na poznatim kupalištima u Srbiji.
Cilj kampanje je podizanje svesti o štetnom uticaju sunca i adekvatnoj zaštiti kože odraslih i dece u letnjem periodu. Shodno tome, posetioci imaju prilike da testiraju SUNDANCE proizvode prema svom tipu kože, a svi zainteresovani mogu besplatno da pregledaju mladeže kod dermatologa koji je prisutan na samom događaju.
Veoma je važno da podelimo informaciju da je 2015. godine 5% od ukupnog broja pregledanih posetilaca upućeno na dalje analize. Verujemo da će ovakve inicijative doprineti povećanju svesti o potrebi za redovnim obavljanjem dermatoloških pregleda.
Druženje uvek prati sjajna atmosfera i pozitivna energija prisutnih, koji uživaju u dobroj muzici, zabavi i poklonima koje priprema dm. Za najmlađe posetioce organizuju se pozorišne predstave i igre bez granica. Na druženju su prisutne i poznate ličnosti, jedna od njih je i dr Nada Macura koja uvek podeli korisne savete posetiocima.
Kampanju, takođe, prati i humanitarna aktivnost u sklopu koje kompanija dm, u saradnji sa partnerima i određenom periodu, donira 10 dinara od prodaje svakog proizvoda sunčane kozmetike dečjem odeljenju Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije u Beogradu i Institutu za zdravstvenu zaštitu dece i omladine u Novom Sadu.
U okviru dm radionice „Grenz-Erfahrung”, koja grupi zaposlenih stavlja na raspolaganje određena finansijska sredstva, koja se mogu iskoristiti za projekat po želji, nastala je ideja o organizaciji letnjeg kampa za socijalno ugroženu decu. dm tim je mesecima osmišljavao koncept, lokacije i program, kako bi u avgustu uspešno sproveo u delo ceo projekat.
Iz 6 dm zemalja – Nemačke, Austrije, Slovačke, Češke, Hrvatske i Srbije, izabrano je po 14 dece iz domova za nezbrinutu decu, SOS dečjih sela i socijalno ugroženih porodica. Ovih 84 mališana, zajedno sa svojim vaspitačima, dobilo je priliku da nedelju dana (22.08. – 29.08.2015.) provede u Hrvatskoj, na prelepom ostrvu Šolti.
Odlučili smo da iz Srbije povedemo na put decu iz 3 dečja doma, Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine – „Jovan Jovanović Zmaj”, „Drinka Pavlović” i „Moša Pijade”.
Za ceo dm tim, ovo druženje sa decom bilo je jedno veliko iskustvo koje nas je podsetilo na sve one divne sitnice koje nam ulepšavaju život, a koje, kako odrastamo, često zaboravimo…
20.10.2015. - Povodom 5.rođendana dm babybonus programa, u periodu 17.08-30.08.2015. našim kupcima smo poklonili 20% popusta na kozmetiku za bebe, a tu aktivnost je pratila i humanitarna akcija u okviru koje smo odvajali 5 dinara od prodaje svakog proizvoda za bebe. Sav ostvareni prihod u tom periodu smo usmerili ka kupovini klima uređaja za Niško porodilište koje bi trebalo da mamama olakšaju i učine prijatnijim boravak u sobama.
Veoma smo ponosni na ovu donaciju koja je podrazumevala nabavku i montažu 5 klima u prostorijama u kojima su uslovi boravka bili veoma otežani. Zaposleni u porodilištu, kao i pomoćnik direktora su iskazali veliku zahvalnost i pozvali i ostale firme da se pridruže dm-u u pružanju podrške jednom od krucijalnih pitanju u našoj zemlji – povećanju nataliteta.
Podsećamo da kroz babybonus program podržavamo roditelje i to u vidu paketa besplatnih pelena i proizvoda za negu beba uzrasta do 6 meseci, uz brojne vaučere za pogodnosti pri kupovini za sve bebe uzrasta do 2 godine.